Založ si blog

Archív: júl, 2013

Dala som sa na boj. .. tak bojujem. .. a bojujem. .. alebo začiatok podnikateľskej kariéry na Slovensku

Vždy som chcela byť sama sebe pánom. Mať príjem, ktorý sa bude odvíjať od mojej snahy a nie fixný plat u niekoho, kto si jedného pekného dňa povie, že nemá na výplaty. Keď si na seba nezarobím sama, tak aspoň budem vedieť, že to je mojou nešikovnosťou a nie preto, že ma niekto nevyplatí. Som človek, ktorý si potrebuje posúvať ciele vyššie a vymýšľať stále nové […]

Pokračovanie článku

Ako zachrániť vtáčika

V jedno pekné popoludnie na začiatku júla sa v zemiakovom záhone na mojej záhrade objavilo malinké čierne čudo podobné kuriatku. Hmm, asi drozdík vypadnutý z hniezda. Ale ani v ríbezľových kríkoch, ani na stromoch hrušiek som žiadne hniezdo nenašla. A vtáčik stráááášne pišťal a naokolo neboli ani jeho rodičia, ani nič, čo by nasvedčovalo tomu, že má šancu to […]

Pokračovanie článku

Prečo vidiek

Po skončení vysokoškolského života som sa musela rozhodnúť, čo budem ďalej robiť. S odborom, ktorý som vyštudovala, nebola veľká možnosť uplatnenia sa. Ale mám vyštudovaný ešte jeden odbor – kynológiu. Kynológii sa venujem roky. Ako dobrovoľná záchranárka, ako poradkyňa pri všetkom, čo sa týka psov a ako výcvikárka. Vlastného psa som však nemala. Na […]

Pokračovanie článku
785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

785. deň: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 10102x
Priemerná čítanosť článkov: 3367x

Autor blogu

Archív